Monday, January 23, 2012

Nur Hamimah Binti Suhaimi



SHE'S AWESOME :)

Hai hai hai and Assalamualikum :) Introducing you Nur Hamimah Bt Suhaimi as known as Ema. She's like very silly. But sometimes aku rasa selesa dengan dia. Haha. Dia ni cukup suka gelak sampai kadang2 aku naik rimas ==' Jenih manusia yang suka makan banyak tapi berat still tak naiknaik. Suka sepakterajang benda bila dah takda benda nak buat. Haha. The most unexpected, dia ni manja gila -.-'

Actually I didn't remember since when we're know each other. Serious aku tak perasan pun yang kami satu kumpulan masa minggu Orientasi dulu T.T Time Form 1 kami kelas lainlain. Tapi dia selalu mai kelas aku. taktau pasaipa. Oh oh! Dia punya 'secret admirer' kelas aku. Muehehe :p
Okay till then, babai :)

"A friend is one who knows you and loves you just the same."


No comments:

Post a Comment